အစိုးရသစ္တက္လာၿပီးေနာက္ပိုင္း ႏွစ္ႏွစ္တာကာလအတြင္း
ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ားႏွင့္အတူ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းအေျမာက္အမ်ား
ျပဳလုပ္လာခဲ့သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း၊
ကားလမ္းမ်ား တိုးခ်ဲ႕ျခင္းအျပင္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ကိုလည္း
ျပန္လည္ျပဳျပင္မြမ္းမံျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လာခဲ့သည္။
ဤသို႔ေသာ တည္ေဆာက္ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္အတူ လိုအပ္ခ်က္မ်ားရွိေနေသးသည္မွာလည္း လက္ေတြ႔
အေျခအေနပင္
ျဖစ္သည္။ ၿမိဳ႕ေတာ္အတြင္း စနစ္က်သည့္ အမႈိက္သိမ္းစနစ္မရွိျခင္း၊
ေျခာက္ေပခန္႔ျမင့္သည့္ ကားႀကီးမ်ားျဖင့္ အမႈိက္သိမ္းကားႀကီးမ်ားျဖင့္
စည္ပင္၀န္ထမ္းတို႔ အမႈိက္သိမ္းသည္ကို ေတြ႕ျမင္ရသည္မွာ
စိတ္မခ်မ္းသာဖြယ္ျမင္ကြင္းပင္ ျဖစ္သည္။
ၿမိဳ႕တြင္းလမ္းမမ်ားတြင္
အမႈိက္တစ္စပစ္လုိပါက လြယ္ကူစြာပစ္ႏုိင္ရန္ အမႈိက္ပံုးမ်ားမရွိျခင္း၊
လူေနရပ္ကြက္မ်ားတြင္ စနစ္က်သည့္ အမႈိက္သိမ္းစနစ္မရွိျခင္းေၾကာင့္
ရပ္ကြက္အတြင္းရွိ ေျမကြက္လပ္တြင္ သြားေရာက္ပစ္ရျခင္း စသည္
တို႔ေၾကာင့္ က်န္းမာေရး႐ႈေထာင့္က ၾကည့္မည္ဆိုပါက အလားအလာ ေကာင္းမ်ားမဟုတ္ေပ။
ထို႔အတူ
ၿမိဳ႕ေတာ္၏ ပလက္ေဖာင္းမ်ားကို ၾကည့္မည္ဆိုပါကလည္း ျပဳျပင္ျခင္းမ်ား
ျပဳလုပ္သည္ဆိုေသာ္လည္း လွ်ပ္စစ္ဗို႔အား ၆၆၀၀ ရွိသည့္ ထရမ္စေဖာ္မာမ်ား
လူအမ်ားသြားလာသည့္ စႀကၤန္မ်ားေပၚတြင္ တည္ရွိေနသည္ကို
ေတြ႔ရွိရသည္။ အလားတူပင္ လမ္းခ်ဲ႕ရာမွ မူလကလမ္းေဘးတြင္ရွိေနသည့္ လမ္းမီးတိုင္မ်ား လမ္းေပၚ ေရာက္လာခဲ့
သည္။
လမ္းခ်ဲ႕ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားၿပီးစီးသည္မွာ ၾကာျမင့္ၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း လမ္းမီးတိုင္မ်ားမွာ ေရႊ႕ေျပာင္းျခင္းမရွိဘဲ ယခင္
အတုိင္းထားရွိသည္ကို ေတြ႕ရွိရသည္။ ယာဥ္မ်ားသြားလာေနသည့္ လမ္းမ်ားေပၚတြင္ လမ္းမီးတိုင္မ်ား ထားရွိျခင္း
သည္ အႏၱရာယ္ကို ဖိတ္ေခၚသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိအခ်ဳိ႕ေသာၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ လူထုသံုးစြဲေနရသည့္ သံုးေရသည္လည္း အ၀တ္ေလွ်ာ္ရန္ပင္ မသင့္ေတာ္
သည္ကို
ေတြ႕ရွိရသည္။ အလားတူပင္ မိုးအနည္းငယ္ရြာသြန္းသည္ႏွင့္
ေရေျမာင္းမ်ားမွတစ္ဆင့္မိုးေရမ်ားလွ်ံကာ ကားလမ္းမေပၚအထိ
ေရတက္လာျခင္းသည္လည္း ၿမိဳ႕ေတာ္၏ ျပဳျပင္သင့္သည့္ အခ်က္တစ္ခ်က္ ျဖစ္သည္။
အဆံုးသတ္ဆိုရပါမူ ျပဳျပင္ျခင္း၊ တည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္အတူ လုပ္လက္စအလုပ္မ်ားကိုလည္း ၿပီးစီး
ေအာင္၊ လက္စသတ္ရန္ လိုအပ္ေပလိမ့္မည္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment